Hepimiz bir gün istemeden saçma ya da utandırıcı bir şey yaşayabiliriz. Bu çok normal.
Ama önemli olan şu:
Hiçbir şey olmamış gibi yapma. Aksine, olayı sahiplen. Gülümse. Şakalaş. Rahat ol.🙃
Çünkü böyle anları espriyle karşıladığında insanlar seni daha sempatik bulacak.
Karizman artacak. İletişimin güçlenecek. Kısaca, limon gelirse… limonata yap!🍹
“Beden Dilin” uygulamamızı indir. İzin ver gönderdiğimiz mesajlarla, sana Ücretsiz Akıl Hocalığı yapalım😍
Reklam #bedendili #galgadot #özgüven #utanç #magazinhaberleri