Herkese merhaba arkadaşlar öncelikle "Hiçbir kamu görevlisini hedef göstermek amacım yoktur. Yaşadığım mağduriyeti hukuki yollarla çözmek istiyorum." Motorumun plakası orijinal, ekipmanları orijinal ve üzerinde herhangi bir yasadışı değişiklik bulunmamaktadır. Buna rağmen, bayiden ekstra olarak satın aldığım, R7 logolu ve orijinal plakalık/kuyruk aparatından dolayı tarafıma ceza yazıldı. Birkaç gün önce aynı görevli, motorum çalışmaz haldeyken benzin alırken gelip egzozun gürültülü olduğunu söylemişti. Oysa motorum TÜVTÜRK muayenesinden geçmiş ve egzozunun standartlara uygun olduğu resmi olarak tespit edilmiştir. Ayrıca kullandığım egzoz, yetkili bayide satılan, Euro 5 ve Avrupa standartlarına uygun, yasal bir üründür. Buna rağmen çevrede birçok modifiyeli, APP plakalı ve hız limitlerine uymayan motosikletlere işlem yapılmazken yalnızca bana ceza uygulanması ve motorumun haksız yere çekilmesi beni ciddi şekilde mağdur etmiştir. Buradan yetkililere ricam şudur: Motorlu polislerimize motosiklet ekipmanları ve teknik donanımlar konusunda daha detaylı eğitim verilmesi ve keyfi uygulamaların önüne geçilmesidir. Yasal ve orijinal ekipman kullanan vatandaşların mağdur edilmemesi gerekir. Yaşadığım bu olay nedeniyle motosiklet sevdamdan soğudum ve motorumu satışa çıkardım. Fethiye'de araçlara yeterli denetim uygulanmazken sürekli motosikletlere baskı yapılması bizleri üzmektedir. Herkese hayırlı Ramazanlar. İng sayfası:Kurtuluş Turan