Anneyi Yürekten Tebrik Ediyorum! 👏
Videodaki ebeveynimizi başından sonuna kadar, noktasına virgülüne kadar çok doğru bir örnek sergilediği için tebrik ediyorum.
Kriz anlarında sakinliğimizi ve kararlılığımızı korumak her zaman kolay olmuyor, bunu biliyorum. Ancak çocuk ne olursa olsun, ne tepki verirse versin o emniyet kemerini kararlı bir şekilde takmak, sıradan bir güvenlik önleminden çok daha fazlasıdır.
Bu kararlılıkla sergilenen doğru tutum sayesinde çocuğun iç dünyasında harika şeyler inşa edilir:
Çocuğa, bazı kuralların kesinlikle tartışmaya kapalı olduğu mesajı net bir şekilde verilir.
Çocuk bir engellenme karşısında buna dayanmayı, sabretmeyi ve beklemeyi öğrenir.
Çocuk; annenin ve babanın o güven veren, koruyucu otoritesini derinden hisseder.
Çocuk aynı zamanda kendi bedeninin ve hayatının sorumluluğunu almayı öğrenir.
Ve en önemlisi, çocuk sadece dürtülerini değil, kuralı takip etmeyi öğrenir.
Sizler böyle inatlaşma ve direnç gösterilen kriz anlarında nasıl bir yol izliyorsunuz? Gelin yorumlarda buluşalım!