Explore
N
📷 Instagram

@nefistatlarmutfagi

2 viral content

Total Views
4.5M
Total Likes
200.3K
Avg Trend
🔥 85
📷
Instagram
🔥 86
Instagram
2.7M+218.3K/h
İster porsiyonluk isterseniz kullandığıma benzer kapta ya da borcamda hazırlayabileceğiniz harika bir tatlı😍 Dışarda yediklerinizden çok daha güzel yorumlarınızı bekliyorum 🤗 Malzemeler: Kreması için: Yarım litre süt Yarım su bardağı şeker 2 silme yemek kaşığı un 2 silme yemek kaşığı nişasta 1 yumurta sarısı 1 paket vanilya 1 tatlı kaşığı tereyağı Yarım paket toz kremşanti 3 paket kakaolu bisküvi Parça çikolata Ganajı için: Yarım paket krema (100 ml) 60-70 gr kadar sütlü çikolata Yapılışı: Tencereye sütü, şekeri, yumurta sarısı, un ve nişastayı alarak homojen hale gelinceye kadar karıştıralım. Sonra ocağa alarak sürekli karıştırarak pişmeye bırakalım. Kaynamaya başlayınca 1-2 dk kadar kısık ateşte pişirmeye devam edelim ve ocağı kapatalım. Vanilya ve tereyağını ekleyerek tekrar karıştıralım ve üzerine streç filmle kremaya temas edecek şekilde, hiç hava almayacak şekilde kapatalım. Oda sıcaklığına erişince buzdolabına kaldıralım. Ben akşamdan hazırlıyorum bu şekilde güzelce soğuyup kıvamını alıyor ve ertesi gün üzerine kremşantiyi ekleyerek 5-6 dk boyunca mikserle çırpıyorum. Vaktiniz azsa en az 2-3 saat kadar buzdolabında dinlendirerek şantiyi ekleyebilirsiniz. Şantiyle birlikte güzel bir şekilde mikserin yüksek devrinde çırpılması önemli. Bu aşamada kıvamı gözünüze koyu gelirse sıvı krema ekleyerek kıvamını ayarlayabilirsiniz. İster sütlü tatlılarda ister pastalarınızda gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz. Kremayı sıkma torbasına alalım. Ganaj için kremayı ısıtıp içine çikolatayı ekleyip karıştıralım ve soğumaya bırakalım. Rondodan geçirdiğimiz bisküviyi kullanacağımız kabın tabanına, üzerine krema, üzerine çikolata ve bisküvi tekrar krema ve en son ganajı ekleyerek buzdolabında dinlenmeye bırakalım. En az 3 saat kadar dinlendirdikten sonra servis edebilirsiniz. Afiyet olsun🤗 #pratiktatlı #sütlütatlı
@nefistatlarmutfagi
📷
Instagram
🔥 83
Instagram
RISING
1.8M+144.3K/h
Bu pastayı yapmak hem çok kolay hem de lezzeti olay😍 Ne kadar yeni tarif denersem deneyeyim asla vazgeçemeyeceğim lezzetlerden😍 Yorumlarda buluşalım👇👇 Malzemeler: 1 litre süt 1 su bardağından biraz eksik şeker 1 yumurtanın sarısı 2 dolu yemek kaşığı un 2 dolu yemek kaşığı nişasta 1 paket vanilya 1 yemek kaşığı tereyağı 1 paket toz kremşanti 1,5 paket kedidili bisküvi 1 paket krema (200 ml) 170 gr kadar sütlü çikolata Yapılışı: Kreması için vanilya ve tereyağı hariç tüm malzemeleri tencereye alarak karıştıralım ve ocağa alarak sürekli karıştırarak pişmeye bırakalım. Kaynayıp ocaktan alınca içine vanilyayı ve tereyağını ekleyip karıştıralım. Ben ayrı bir kaseye alarak üzerini hava alamayacak şekilde temiz bir poşetle kapattım ki hızlı soğusun. Dilerseniz buraya kadar olan kısmı akşamdan yapıp ılıyınca buzdolabına kaldırabilirsiniz. Tamamen soğuyunca içine kremşantiyi ekleyerek çırpalım. İçine böldüğümüz kedidillerini ekleyerek karıştıralım ve servis tabağına alalım. Çikolata ganajı için kremayı ısıtıp içine çikolataları ekleyerek karıştıralım ve ganajı soğumaya bırakalım. Soğuyunca tatlının üzerine dağıtarak buzdolabına dinlenmeye alalım. En az 2-3 saat kadar dinlendirdikten sonra servis etmenizi öneririm. Deneyeceklere afiyet olsun🤗🤗 #kaşıkpastası #pratikpasta
@nefistatlarmutfagi