Bu konuda hakkındaki düşüncelerinizi yorumlara merakla bekliyorum özellikle başına gelen meslektaşlarımın yorum ve fikirlerini .
Hanımefendinin 1 Ay önceden Aldığın Nikah Günü Randevusunu
Randevu saatinden 8 saat önce iptal etmek istedi ve normal mesaisi 9:30 başlayan iş arkadaşlarımız sabahın en erken saatlerinde yola çıkıp salona geldiler sizce bu durum etik mi ?
Yorumlarda buluşalım 🙋♂️