Kim Instagram’da sürekli güzelleme görmekten sıkıldı. Biraz da gerçeklerden konuşalım. Sürekli aynı yerler abartılıyor, aynı yerler paylaşılıyor ve insanlar işlerinden aldıkları izinlerinde bu abartılan, şişirilen ülkelere gidiyorlar.
Gürcistan, Makedonya, Karadağ genellikle herkesin ilk gittiği ülkelerden tabii ki her ülkeyi gezmek lazım ama bu ülkeler abartdıkları kadar güzel değiller çok fazla yapacak şeyleri yok özellikle Karadağ zaten artık vizeli oldu ve bence hiçbir şekilde gitmeye değmez. Karadağ çok pahalı bir de
Tayland, evet farklı bir yer ama Asya’da kesinlikle daha iyi alternatifler var deniz istiyorsan Filipinler‘e gidebilirsin kültür istiyorsan Vietnam’a gidebilirsin çok karmakarışık kaotik bir yer iyi dedikleri gece hayatı oldukça varotik
BAE, özellikle Dubai, çok yapay modern binalar var her yerde oldukça sıcak çok pahalı Çöl Seferisi dedikleri bir turist tuzağı yani bütün şehir kocaman bir tuzaktan ibaret gibi inanılmaz yapay bir yer
Singapur da aynı şekilde ve ekstrem pahalı bir yer