Mahallede akşam üstü sakinliği… Ben girdim içeri, dedim ki: “Dayı, uzay istasyonu var mı?” Adam önce durdu… beyninde evren açıldı kapandı gibi oldu. Sonra bana baktı, raflara baktı, tekrar bana baktı. “Ekmek var, süt var… sen hangi galaksiden geldin?” dedi. Ben hâlâ ciddi: “Yok mu yani?” O an sabrı kara deliğe düştü. “Çık dışarı, NASA’ya git!” diye kovdu beni 🚀 Sonuç: Ne uzay istasyonu bulabildim… ne de artık o bakkaldan sakız alabiliyorum.