Doğa Rutkay, çocuklarına hiç telefon vermediğini söyledi:
“'Anne sıkılıyorum' diyorlar. 'Sıkıntı yok tatlım, harika, patlayabilirsin, devam et sıkılmaya' diyorum. Yalnızlık ve sıkılmak insanın içindeki cevheri uyandırır.”
📹 Saba Tümer’le - CNBC-e
#doğarutkay #anne #magazin