Videoların altına klavye delikanlılığı yapıp "Temizle lan, işin ne!" diye havlayan o yüzsüzlere özel mesaideyiz bugün! 🤬 Ulan ben sizin maaşlı uşağınız mıyım, arkanızı toplayan hizmetçiniz miyim? Sizin o "nasılsa bir enayi temizler" diyen kokuşmuş zihniyetinize edeyim! Ben belediye işçisi değilim, sizin o sokağa fırlattığınız karakterinizi yerden kazıyıp yüzünüze vuran adamım! O çöpü yere atarkenki rahatlığınız yetmedi, bir de utanmadan bana emir mi veriyorsunuz? Sokağınızı ahıra çevirmeyeceksiniz ulan! Kendi pisliğinizi başkasına temizletme devri bitti, o çöpü paşa paşa gidip KUTUYA atacaksınız! 🗑️👊🔥