"Sürekli şampiyonlar, hep eleştiriyorlar..."
💥Serhat Akın:
15 senedir şampiyon olamıyorsun, 20 senedir Şampiyonlar Ligine gidemiyorsun.
GS 3 senedir şampiyon oluyor. Sana 5-6 şampiyonluk fark atmış. Adamlar hep eleştiriyor. Kaybettiğinde Okan Buruk'un gırtlağına sarılıyor. Biz de hep itaat edeceksin.
(@serhatakin81)