Günaydın Hayırlı sabahlar❤️
Dün gece storyde paylaşınca hemenn ana sayfaya at dediniz, buyurun bakın erkenden geldim😍 Hemen kaydedin, bisküvili pasta sevenler mutlaka denesin
Beğendiyseniz belli edin🤭
Bisküvili pasta
2 poşet krem şanti
1 çay bardağı soğuk süt
1 kutu soğuk kremayı mikserle iyice kabarana kadar çırpalım
80 gram erittiğimiz soğuttuğumuz beyaz çikolatayı ekleyip karıştıralım
4 paket kakaolu bisküvi kullandım. İster sütle ıslatın veya kahveli sütle ıslatın
3 veya 4 katlı olarak pastayı hazırlayıp üzerine ganaj döktüm
Ganaj için:
1 kutu kremayı ısıtalım
Ocaktan alınca 150-160 gram kadar çikolata ekleyip kremanın sıcağında karıştırıp eritelim, pasranın üzerine dölüp en az 2 saat buzdolabında bekleyitelim
Deneyeceklere afiyet olsun🌸