"Çay, çay ve daha fazla çay"😂 Londra’da tanıştığı Türk arkadaşlarının misafirperverliği karşısında şaşkına dönen bir kişi:
- Türkler misafirperverlik konusunda şakaya gelmezler.
- Misafirperver olmak için ölürler. Türk gençlerle tanışıp arkadaş oldum. Beni evlerine davet ettiler.
- Sürekli atıştırmalık getiriyorlar, çikolatalar, tatlılar, çay ve daha fazla çay…
- Hayatımda bu kadar çay içtiğimi hatırlamıyorum.
- Beni fazlasıyla iyi hissettirdiler, bütün Türkler mi böyle bilmiyorum.