Hayırlısı; Kolay değil bu bir kelimeyi söylemesi, bazen dilin söylese kalbin söylemez, kalbin söylese dilinden çıkmaz. Yinede insan bu bir kelimeye sığınır. Her şeyin bir zamanı vardır, bugün olmuyorsa o çok istediğin şey vardır bir sebebi. Öyle ya ben bilmem Allah bilir. Üzülsem de üzülmem gerekiyordur belki tekrar üzülmemem için, kuyudan çıkmam için önce düşmem gerekiyordur o kuyuya. Bahar geldiğinde kıymetini bilmem için geçirmem gerekiyordur belki de bu kışları. Sabret senin olan seni bulacak, geceyi atlatan sabaha kavuşur, kışı geçirene bahar gelir. Sabret.
Allah hakkımızda hayırlı olana, afiyetle, huzurla, sağlıkla, tez vakitte, kıymetini bilerek, manasını anlayarak kavuşabilmeyi nasip etsin..🤲🏻🌹
📜- birfirari.