Adana Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şubesi ekipleri, Turgut Özal Bulvarı’nda drone destekli trafik uygulaması gerçekleştirdi. Havadan ve karadan yapılan denetimlerde 116 araç kontrol edilirken, çeşitli kural ihlallerinde bulunduğu belirlenen 87 sürücüye toplam 320 bin 88 lira idari para cezası uygulandı.
Denetimler sırasında toplu taşıma şoförlerinden biri, kendisine kesilen cezaya itiraz ederek tepkisini dile getirdi. Şoför, yaşanan sıcaklık sorununa dikkat çekerek şunları söyledi:
“Adana 50 derece oluyor. Cam filmi olmazsa klima soğutmuyor. Her çevirmede ceza yiyorum. Tampon düşük diye ceza yiyorum, cam filmi var diye ceza yedim. Bu araçta vatandaş klimadan şikâyetçi oluyor. Cam filmi bu yüzden var, yoksa klima soğutmuyor.”
Siz ne düşünüyorsunuz?